מאמר
לרגל חגיגות היובל (50 שנים), הנה 5 דברים שאולי לא ידעת על דגם ה-V7 האגדי של מוטו גוצי האיטלקית:
  1. הוא הושק ב-1967 עם מנוע בנפח 703 סמ"ק, ונחשב לאופנוע הסופרבייק הראשון מתוצרת איטליה. היה לשיא הטכנולוגיה באותה העת.
  2. ב-1969 הוא שודרג משמעותית ונפחו גדל ל-750 סמ"ק. דגם ה-V7 Sport היה אופנוע הספורט הראשון ביצור סדרתי שחצה את מחסום ה-200 קמ"ש.
  3. בדיוק כמו בדגם הראשון, משמר ה-V7 III הנוכחי את אותם כלליים הנדסיים ועיצוביים של הדגם הראשון: מנוע אורכי בעל 2 צילינדרים הניצבים זה לזה ב-90 מעלות ומערכת הנעה אחורית מסוג דרייבשאפט שאינה מצריכה אחזקה שוטפת ושומרת על עיצוב נקי לזנב האופנוע.
  4. כיום מוצע ה-V7 ב-4 גרסאות שונות, שתיים מהן מיוצרות במהדורות מיוחדות בלבד וממוספרות בלוחית מתכת מיוחדת לכל אופנוע, על גבי משולש ההיגוי העליון.
  5. המראה הקלאסי והמסורתי, עם קווי העיצוב המודרניים, מסתיר תחתיו לא מעט טכנולוגיה שנועדה להגביר את ההנאה והבטיחות ברכיבה: מערכת הזרקת דלק מדויקת, מערכת ABS  דו ערוצית, מערכת בקרת משיכה MGTC.
רוצים להתנסות ב-V7 שלנו? תרימו טלפון ל-8588*