V9 Bobber

קרוזר איטלקי – אגרסיבי, קצוץ זנב, מושחר וקרבי
סגנון ה"בובר" הופיע בארצות הברית בסוף מלחמת העולם השנייה. רוכבים מושבעים שחיפשו לשפר את התנהגות האופנועים על מסלולי העפר, הפשיטו את האופנועים הגדולים והכבדים שהיו בנמצא, קיצצו מהם את משטחי המתכת הנרחבים, והורידו משמעותית במשקל.
שהרי "To Bob" בסלנג פירושו: "לקצץ". האופנועים זכו בעקבות הקיצוץ למראה קרבי ומשקל נמוך יחסית, אך היה צורך להגדיל את עוד את האחיזה, לכן החליפו הרוכבים בסדנאות הפרטיות שלהם את צמיגי האופנועים  לרחבים במיוחד, מלפנים ומאחור.
ה-Bobber של מוטו גוצי מסדרת ה-V9, מכבד את המורשת ונשאר נאמן למסורת הוותיקה. הקרוזר בנפח 850 סמ"ק צבוע כולו בצביעת מט אפלה וקרבית כאופנוע שנבנה בסדנה מתמחה. הכנף האחורית שלו קצרה, הצמיג הקדמי (בקוטר 16") רחב ובעל פרופיל גבוה ורוב חלקי האופנוע עצמו, מושחרים:  סעפות ודודי הפליטה, קפיצי הבולם האחורי, המראות, הרגליות, הכידון, חישוקי הגלגלים ואפילו משקולות הכידון.
ה-Bobber הוא שילוב מעולה של עיצוב קלאסי אך כזה המעניק חוויית רכיבה ייחודית, לצד גימור ברמה גבוהה גבוהה במיוחד. עם משקל של 199 ק"ג, ה-Bobber הוא מהקרוזרים הקלילים בקטגוריה ועל כן, הוא גם הקל ביותר והמענג ביותר לרכיבה. ה-Bobber לא מיועד רק למכורים שבין רוכבי מוטו גוצי, אלא לכל רוכב שאוהב את סגנון עיצוב אופנועי הקרוזר, אך נמנע מהם עד כה בשל יכולתם הדינאמית הנחותה. ה-Bobber מוכיח שאפשר גם אחרת. 
ה-Bobber מציע לצד הכיף ברכיבה – גם בטיחות רבה: בלמי Brembo מלפנים ומאחור, כשהדיסק הקדמי הינו בקוטר 320 מ"מ ונאחז על ידי קליפר בן 4 בוכנות. כמו כן לאופנוע מערכת בלימה ABS דו ערוצית של Continental ומערכת בקרת אחיזה (Traction Control) המציעה לרוכב 2 רמות שונות של התערבות ובמידת הצורך, אף מאפשרת ניתוק. למרות המראה הקלאסי, ניתן לראות כי ל-Bobber טכנולוגיה רבה המוסתרת תחת העיצוב המוקפד, שכל תפקידה הוא להקל על הרכיבה, להפוך אותה לבטוחה יותר ואף לפנק את הרוכב. לדוגמה:  לצד משולש ההיגוי אף ניתן למצוא חיבור USB  המאפשר הטענת מכשירים (טלפון סלולארי או מכשיר ניווט לדוגמה) ואפילו מערכת ניתוק אוטומטי למאותתים במידה ונשכחו דולקים.
ה-Bobber מוצע ב-2 צביעות מט בלבד:לבן, שחור\חרדל או אפור\אדום

דגשים והערות

תדירות טיפולים 

כל 10,000 ק"מ

מחיר:
69,950 שח
* מחיר מזומן
  • המחיר בש"ח למזומן כולל מע"מ
  • המחיר אינו כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
  • אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
  • החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
  • נתונים אלו נמסרו ע"י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.
מאפינים מאפינים מאמרים מאמרים

מפרט טכני

משקל (ק''ג)
199
נפח מנוע
850
סוג מנוע
4 פעימות, שני צילנדרים
בלם קדמי
דיסק בקוטר 320 מ"מ
צמיג קדמי
16 אינץ' ברוחב 3.5

כתבות מבחן

לחופש נולד - וואלה! רכב
רגש לשקל - מבחן ממגזין דו"גרי
הרצה למוטו גוצי V9 בובר אל הפיצה בשקף+סרטון - הכRובלוג
להיות חדש אבל להרגיש שורשי - מבחן ל-V9 בובר באובר-דרייב
מוטו-גוצי V9 בובר ברכיבה ראשונה: עיצוב בברזל - מ-YNET