GSX-250R

השילוב המושלם בין שימושיות ורכיבה יומיומית לבין טיולים

מרובי קילומטרים והנאה הזורמים והמלוטשים מזמינים אותך לטפס למושב ולהצטרף למשפחה הספורטיבית המפורסמת ביותר בעולם אופנועי הסופרבייק.

עיצוב ספורטיבי שנאמן למורשת אופנועי הספורט האגדתית של סוזוקי, מביא את הריגוש ברכיבה לשיאים חדשים. עם רצועת כוח רחבה המתקבלת בזכות מנוע בן 2 צילינדרים מקבילים, מעניק ה-GSX-250R  לרוכבו מקסימום שימושיות בכרך העירוני ומקסימום כיף בטיולים ארוכי טווח.

ה-GSX250R  הוצג לראשונה בסוף 2016 בתערוכת מילאנו, וכעת הוא מגיע לישראל עם מראה ספורטיבי עדכני, בהתאם לרוח דגמי משפחת ה-GSXR  האגדתית של סוזוקי, עם התנהגות כביש זריזה אך נשלטת וקלה לרכיבה, תנוחת רכיבה נוחה עם שילוב אופטימאלי בין שימוש יומיומי לטיולים ארוכי טווח. ה-GSX250R הוא פתרון מעולה למגוון רחב של רוכבים, החל מכאלו המחפשים לרכוש את אופנוע הספורט הראשון שלהם וכלה ברוכבים וותיקים שחוזרים לעולם האופנועים לאחר מס' שנות הפסקה.

הסוזוקי GSX250R הינו היחיד בקטגורית הנפח שלו, המצויד במנוע בעל 2 צילינדרים, המכוון לטובת זמינות כוח וגמישות בסל"ד נמוך ובינוני, ובכך הופך את האופנוע כולו לשימושי במיוחד בעיקר במהירויות שבין 20 ל-90 קמ"ש, שהן המהירויות הממוצעות לאופנועים בשימוש יומיומי. שיא ההספק הינו 25 כ"ס המושגים ב-8,000 סל"ד, בעוד שיא המומנט, 2.4 קג"מ, מושג ב-6,500 סל"ד. השימוש במנוע כפול צילינדרים (ולא במנוע סינגל, צילינדר יחיד, כבשאר אופנועי הקטגוריה), נועד כדי לספק לרכיבה רצועת כוח רחבה וזמינה, המושגת באמצעות תיבה בת 6 הילוכים עם יחסי העברה מדויקים ומאוזנים, ולהפוך את השליטה ברכיבה כולה, לקלה ונטולת דרמות. עוד הבטחה בנעוצה בקיומו של צילינדר נוסף במנוע השותף למאמץ, היא  אמינות רבה ועלות אחזקה שוטפת נמוכה במיוחד. המנוע, העומד בתקן יורו 4 המחמיר, הינו בעל תצרוכת דלק חסכונית ונמוכה בזכות היותו מנוע מסוג Twin Parallel: 32.5 ק"מ לליטר, המעניקים לו טווח פוטנציאלי של 480 ק"מ לרכיבה רצופה.

בתחום הבטיחות עושה האופנוע שימוש במתלים קדמיים ואחוריים מתוצרת Kayaba היפנית ובבלמי דיסק הנשלטים על ידי מערכת ABS מתוצרת Bosch הגרמנית וכן חישוקים חדשים בעלי 10 חישורים עם צמיגי IRC לטובת אחיזה מקסימלית (רוחב הצמיג האחורי: 140 מ"מ). האופנוע כולל ידיות Semi Clip-Ons שלמרות היותן נפרדות מ-2 צדי המשולש העליון, הרי שהן ממוקמות גבוה יחסית כדי להעניק לרוכב תנוחת רכיבה נוחה לאורך זמן, וכזו המאפשרת נקודת מבט גבוהה ורחבה על התנועה שמלפנים.

 

ה- GSX250R מצויד גם בלוח שעונים מסוג LCD חדיש המציג גם תצוגת מצב הילוכים, מד דלק, טווח רכיבה פוטנציאלי, צריכת דלק ממוצעת, שעון והתראות טיפולים והחלפות שמן וכל זאת בנוסף לתצוגת המהירות והסל"ד. בתחום העיצוב נציין כי מלבד מעטפת הפיירינג הספורטיבית, מצויד האופנוע במושב מפוצל ונפרד לרוכב ולמורכב. מושב הרוכב הינו בגובה 790 מ"מ וככזה הוא מתאים למגוון רחב של רוכבים בגבהים שונים. עיצובו של מיכל הדלק הספורטיבי, הינו צר במיוחד בצד מושב הרוכב, כדי להקל על חביקה מושלמת של הרוכב וכן הגעה נוחה לקרקע. עם זאת, נפח המכל עומד על 15 ליטרים מכובדים המאפשרים רכיבה ארוכה בין תדלוקים. עוד בתחום העיצוב – האופנוע מצויד בנורות LED בזנבו ובפנס החזית המעוצב (עם פנסי החנייה) כפנס האגדי של משפחת אופנועי ה-GSXR, במאותתים שקופים ואלגנטיים וכן מוצע ב-3 צביעות שונות למעטפת הפיירינג: שחור חלק, לבן חלק או צביעת ה-MotoGP  הרשמית של סוזוקי, על רקע כחול.


דגשים והערות

מחיר:
26,987 שח
* מחיר מזומן
  • המחיר בש"ח למזומן כולל מע"מ
  • המחיר אינו כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
  • אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
  • החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
  • נתונים אלו נמסרו ע"י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.
מאפינים מאפינים מאמרים מאמרים 360 Url

מפרט טכני

אורך (ס''מ)
208
גובה (ס''מ)
111
משקל (ק''ג)
181
נפח מנוע
248
סוג מנוע
P2,SOHC,2V
בלם קדמי
דיסק יחיד
צמיג קדמי
110/80-17
הזנת דלק
הזרקה